Poradna AVerMedia AVerTV Volar HD PRO A835

Autor: Anonym | Vloženo: 08.06.2011 000 19:31 | Témata: Poradna AVerMedia AVerTV Volar HD PRO A835

Anonym

Tuner nenalezen, kvalita 0%

Dobrý den, po zakoupení tohoto televizního tuneru, instalaci programu AverTV a SnugTV jsem se těšil na nějaký ten zážitek, ovšem vidím jen černo s nápisem Kvalita: 0%. Protože používám notebook, napadlo mě, že není schopen dodat dostatečné množství energie přes usb do tuneru, koupil jsem si tedy usb hub s podporou elektriky ze sítě. Problém ale přetrvává, nemohla ani reinstalace aplikace. Mám Lenovo Ideapad G565 (2,4 GHz dualcore, 4GB RAM, ATI Mobility Radeon HD 5470 512MB, Windows 7 Home Premium x64. Poradíte mi co s tím, prosím?

  • AVerMedia_CZ

    AVerMedia_CZ

    16. června 2011 - Nejlepší odpověď Autor otázky označil tuto odpověď jako nejlepší.

    Dobrý den,
    Nanejvýš pravděpodobně se jedná o jev způsobený novým service packem SP1 od MicroSoftu. Je-li tomu skutečně tak a používáte-li v současné době aplikaci AVerTV ve verzi 6.0.18, pak existují přinejmenším dvě cesty k úspěšnému zprovoznění tuneru. 1. současnou verzi aplikace můžete spustit v režimu kompatibility se starší verzí Windows, např. Win Vista SP2. 2. a elegantnější řešení pak je odinstalovat verzi 6.0.18 a nainstalovat nejnovější verzi 6.5.1 např. z tohoto odkazu: http://www.avermedia.eu...
    Tato verze byla nejenom upravena tak, aby vyřešila problém příjmu s nainstalovaným SP1, ale zároveň obsahuje i řadu novinek a vylepšení pro příjemnější a kvalitnější příjem TV.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne
    • Anonymní uživatel

      16. června 2011 - Anonymní uživatel

      Děkuji, ale ani první, ani druhá, ani kombinace obou možností nepřinesly účinek. AverTV mi doporučuje vypnout službu ehRecvr aplikace Windows Media Center, ta je ale vypnutá. Bohužel, jiný rozdíl než ve vzhledu aplikace nenastal :(


    • AVerMedia_CZ

      22. června 2011 - AVerMedia_CZ

      Evidentně jde o nějaký softwarový konflikt a tak, vzhledem k tomu, že nikde nezmiňujete verzi ovladače, bych doporučil nejprve všechny ovladače a aplikace důkladně odstranit ze systému (můžete použít např. program RevoUninstaller, který i důsledně pročistí registry a všechny záznamy o předchozích verzích - www.revouninstaller.com). Poté ještě zkontrolujte zdali máte nainstalovány i nejnovější dostupné drivery pro Vaši základní desku, grafickou a zvukovou kartu a zdali máte nainstalovány nejnovější a/v kodeky (např. zde: http://www.stahuj.centrum.cz....
      Až toto všechno provedete, zakončete celý proces instalací 88,79MB velkého balíku s nejnovějším driverem a verzí aplikace z tohoto odkazu: http://www.avermedia.eu...
      Pokud stále nic nezabere, kontaktujte nás prosím přes náš systém zákaznické podpory: http://www.avermedia.eu...


    • vecsd

      23. června 2011 - vecsd

      Dobrý den. Mám úplně stejný problém. Na starém notebooku pod XP funguje úplně normálně. Na novém pod Win7 nic. Když chci vyhledat programy, napíše mi to: Změnit na Česká republika Selhalo nastavení. Přitom nastavené je to dobře. Už jsem několikrát vše nainstalovala i odinstalovala a stále nic. Váš systém zákaznické podory jsem již kontrolovala. Ozvali se jednou a pak už nereagovali. Doporučují stále totéž odinstalovat starý a nainstalovat nový.


    • AVerMedia_CZ

      1. července 2011 - AVerMedia_CZ

      Dobrý den. Doporučil bych tedy ještě vyzkoušet změnit lokalitu pro příjem na Slovensko, Polsko, Německo, či Rakousko (podle toho, kde se aktuálně nalézáte) a poté zkusit spustit vyhledávání stanic ještě jednou.


  • vecsd

    vecsd

    1. července 2011

    Dobrý den. To není nic platné. To jsem zkoušela a píš to stále stejnou hlášku, jenom se změní lokalita.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Anonymní uživatel

      2. července 2011 - Anonymní uživatel

      nějaké řešení to přece mít musí! :-(


    • AVerMedia_CZ

      2. července 2011 - AVerMedia_CZ

      Dobrý den,
      na e-mail [email protected] nám prosím pošlete výpisy z Vašich operačních systémů (Start -> napište "dxdiag" -> odentrujte -> klikněte na "Uložit všechny informace" -> získaný dxdiag.txt soubor přiložte k e-mailu). Zároveň prosím přiložte informace o verzích ovladačů a aplikací AVerMedia a rovněž info o Vašich hardwarových konfiguracích. Tyto údaje prokonzultujeme s kolegy na Tiawanu a poté se Vám neprodleně ozveme s návrhem dalšího řešení.


    • Anonymní uživatel

      2. července 2011 - Anonymní uživatel

      Děkuji, vše jsem odeslal.


    • AVerMedia_CZ

      8. července 2011 - AVerMedia_CZ

      Dobrý den, děkujeme za zaslání souboru a hned, jakmile budeme mít nějaké řešení Vás kontaktujeme na Vaše e-mailové adresy.


    • Kotas

      23. srpna 2011 - Kotas

      Měl jsem stejný problém, vyřešilo to přepnout na režim kompatibility na win XP SP 3 a následně opět zkusit vyhledat programy.


    • Dawidx

      23. srpna 2011 - Dawidx

      Děkuji, avšak v mém případě tenhle postup bohužel nezabral ani napodvacáté.


Tato otázka byla již uzavřena.

Autor otázky byl spokojen s obdrženou odpovědí, proto je otázka uzavřena a nelze na ni dále reagovat. Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.